Miért létfontosságú az e-mail marketing az e-kereskedelmi vállalkozások számára?

email okostelefonon

Nem könnyű eldönteni, hogy milyen marketingstratégiákat használjon e-kereskedelmi vállalkozása bővítéséhez. Az e-kereskedelmi kereskedők sokat hallanak arról, hogy mit kellene tenniük, de néha egyszerűen nem kivitelezhetik mindezt.

Mégis, annak ellenére, hogy rengeteg stratégia verseng a döntéshozók figyelméért, a KKV-k 81%-a az e-mailt használja elsődleges beszerzési csatornának. Része ennek a 81%-nak? Ha nem, milyen titkokat tártak fel más vállalkozások az e-mail marketinggel és annak konvertáló képességével kapcsolatban? Ez a bejegyzés áttekintést nyújt az e-mail marketing legfontosabb előnyeiről, hogy az Ön vállalkozása is kihasználhassa ezt az erős stratégiát.

Térjünk a lényegre: az e-mail marketing működik. Minden e-mail marketingre elköltött dollár után 42 dollár megtérülésre számíthat a befektetése. Ráadásul a reklámozás tolakodóbb formáival, például a TV-hirdetésekkel vagy a webhelyek felugró ablakaival ellentétben az emberek valójában szeretnek marketinges e-maileket kapni. Több mint 60%-uk azt mondja, hogy szívesen kap heti promóciós e-maileket azoktól a cégektől, amelyekkel üzleti kapcsolatban áll.

Miért működik ez a stratégia szinte univerzálisan? Mert mindenki e-mailt használ. És kis tartományon belül mindannyian nagyjából ugyanúgy használjuk.

Míg sok marketingstratégia kiterjedt technikai know-how-t igényel, az e-mail marketing nem tesz különbséget. A fogd-és-vidd sablonok és más, beépített e-mail marketing platformok megkönnyítik a hírlevelek készítését, küldését, szegmentálását és mérését. Az Ön részéről mindössze egy érzék kell a nagyszerű tartalomhoz, az ütemterv betartására való hajlandóság és annak megértése, hogy az ügyfelek mit szeretnének olvasni.

Még akkor is, ha egy ügyfél első alkalommal látogatja meg webhelyét, könnyen kimegy a fejéből anélkül, ha időnként egy barátságos emlékeztetőt kapna. Hogyan maradhat a legjobb, ha nincs nagy márka költségvetése? Azáltal, hogy felveszi a kapcsolatot az ügyfelekkel a webhelyére tett látogatásaik között.

A vásárlók 81%-a használja az internetet, hogy vásárlás előtt alapos kutatást végezzen a lehetőségeiről. Másképpen fogalmazva: sok látogatója először vásárlás nélkül hagyja el webhelyét, és ez nem az Ön által tett műveletek miatt lesz – ez egyszerűen az emberek vásárlásának természetes velejárója.

Könnyű úgy érezni, hogy elárasztja a rendelkezésre álló digitális stratégiák tengere, és gyakran előfordulhat, hogy feltesz egy kérdést: „Megengedhetem magamnak?” Az e-mail marketing egyszerűsége és megfizethetősége, valamint a konverziók és értékesítések bizonyított eredményei miatt azonban elkezdhet feltenni magának egy másik kérdést: „Megengedhetem magamnak, hogy ezt kihagyjam?”

Bejegyzés adatai

  • Bejegyzés kelte :
  • Szerző :
  • Kategóriák : Marketing