Keresőoptimalizálás és Google Ads

A Google Ads hirdetésekért kattintásonként kell fizetni, ha egy weboldal a keresőoptimalizálás segítségével előrejut a Google organikus találati listáján, akkor az ott történő kattintásokért nem kell fizetnie. Általában ez a fő érv, amellyel néha SEO szakemberek igyekeznek az ügyfeleket a keresőoptimalizálás irányába terelni és lebeszélni őket a Google Ads hirdetésekről. Ez azonban nagyon egyoldalú megközelítés, ugyanis ha csak a keresőoptimalizálásra teszünk hangsúlyt és a Google Ads-ben nem hirdetünk, akkor a potenciális ügyfelek egy részéről eleve lemondunk. Az igazság az, hogy a Google Ads és a keresőoptimalizáláskülső remekül kiegészíti egymást. Az interneten keresést végzők egy része ugyanis nem jut tovább a Google Ads hirdetéseknél, így azok a cégek, akiknek a weboldala csak a Google organikus találati listáján szerepel jól, lehetséges ügyféltől esnek el. Emellett vannak olyan internetezők, akik nem kattintanak egy hirdetésre sem, hanem csak a Google természetes találati listáján szereplő weboldalakra. Ilyen módon azok a vállalkozások, amelyek csak a Google Ads hirdetésre teszik a hangsúlyt és keresőoptimalizálással nem foglalkoznak, szintén rejtve maradnak a potenciális ügyfelek egy része elől.

Bejegyzés adatai

  • Bejegyzés kelte :
  • Szerző :
  • Kategóriák : Üzlet